onsdag 10 juli 2013

HORNMARKEN 2013


Jag tycker inte det var länge sedan som jag satt här och skrev ett inlägg om att det nu återigen är dags för Hornmarken. Det är hisnande att tänka på hur fort det går. Som tur är blir jag inte en dag äldre för varje marknad som går!
Hur det går med försäljningen det dagen är fullständigt irrelevant, för det är den stora hemvändardagen då man träffar alla som man bara träffar en gång om året. Det är det som är det viktiga!
Så har ni vägarna förbi Horn på lördag så ska ni givetvis stanna till och besöka marknaden!

På bilden ser ni en matta och en kudde som jag vävde för en massa år sedan. Engärgad trasbotten med slarvtjäll i lin. Riktigt roliga att väva och riktigt bra blev resultatet!
Mattan flyttade senare till Holland. Roligt när en del saker till och med går på export!

Till de av er som kommer till Horn säger jag - vi ses!
Och till de av er som har något annat för sig önskar jag en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får trevligt i Horn. Vi ses inte där även om det hade varit roligt att åka dit. Bodde i de trakterna för länge sedan.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem........ är så nyfiken på dina alster.

    Grannen

    SvaraRadera