söndag 7 maj 2017

INGEN MYGGTJÄLL I SIKTE




Någon myggtjäll blev det då rakt inte!

Nu är sjalarna färdigvävda, fransade, tvättade och pressande.
Någonstans under dessa moment så hade jag ju hoppats att myggtjällen som genom ett trollslag skulle uppenbara sig.
Men icke... trådarna hoppar glatt runt lite som de själva önskar och inte utefter det mönster som jag hade föredragit.
Lite synd på annars himla snygga sjalar.
Den ena fick bli med lin i inslaget och den andra med bomull. De fick två helt olika karaktärer. Den i bomull är mjuk och följsam - näst intill slankig och den i lin är det lite mer stadga i och en lite krispigare kvalitet. Jag gillar faktisk båda varianterna. Det beror nog helt och hållet på hur man vill bära dem.
Men lite sur är jag att bli blåst på mitt mönster.
Hallå myggtjällen! Var tog du vägen?
 

3 kommentarer:

  1. Det blir inte alltid som man tänkt sig... men väldigt snyggt ändå!

    SvaraRadera
  2. Jag är Jehona Bekteshi från Stockholm, jag tror att vittnesbörd är ett verkligt liv som bevisar mäktiga goda verk i verkligheten som gör människor lyckliga och finner fred i äktenskapsförhållanden som jag har hittat samma i mitt äktenskap, idag är jag väldigt glad att dela mitt vittnesmål här ute för att alla ska kunna läsa och också lära sig att dra nytta av det. Jag läste ett vittnesbörd från blogginlägg från olika människor över hela världen och pratade bra om mannen Dr.Oduduwa Love-spell caster, jag tappade hoppet på spellcasters på grund av mina tidigare erfarenheter, jag kontaktade kommunikation från andra stav-casters. Jag älskade stava charm tidigare för att föra tillbaka min ex man hem men fungerade inte bra, förrän för några dagar sedan gav jag Dr.Oduduwa det sista försöket att föra tillbaka min kärleksman tillbaka till mig, jag meddelar Dr.Oduduwa på hans personliga e-post för att lösa min äktenskapskris.
    Jag älskar min man så mycket, jag vill ha honom tillbaka till mig och våra två barn. Jag vill att mina barn ska växa upp med sin pappa och vara lyckliga som en familj.
    Jag skickar e-postmeddelande till Oduduwa-adress, några ögonblick senare fick jag svar från dr.oduduwa, jag var så glad eftersom e-postmeddelandet var giltigt.
     Jag förklarade alla mina relationsproblem till Dr.Oduduwa, jag ber om hans hjälp för att föra tillbaka min kärleksman man hem och återvända kärlek och förtroende.
    Dr.Oduduwa gav mig sitt arbete 100% löfte mig med försäkringsgaranti resultat efter att ha lanserat magiska kärleksförtryck för att få tillbaka min kärleksman Antionio hem, sa han att mitt fall är lätt för honom att lösa. han förklarade alla Love-spell-processerna och rutinerna för mig och han berättade om materialen att köpa för att stämma lunchen inkantationsbön,
    Jag följde noggrant alla instruktioner. Så tidigt på morgonen, det är nästa dag efter Oduduwa lunch Kärleks-magi-förtrollning för min räkning, min ex man taht har inte ringt mig på över två månader, ringde mig nästa dag, på morgonen ringer min mobiltelefon med ett okänt nummer, så jag tog upp samtalet och se, åh jag var så förvånad i mer än 2 månader nu har jag inte fått textmeddelanden, inga samtal och inget mail skickat till mig. Wow jag är väldigt glad idag, plötsligt precis som Oduduwa lovade mig. Jag är överväldigad av glädje och glädje i mitt hjärta som delar detta vittnesmål här i dag, min kärleksman Antonio på väg tillbaka hem för att träffa mig dagen efter,
    Jag använder detta medium för att säga ett stort tack till den stora mannen Dr.Oduduwa som utan detta inte skulle ha varit möjligt.
    Alla som läser denna artikel här ute genom äktenskapskris, och för dem som delar hemliga tårar av hjärtsvängningar, idag är alla dina problem över, bara ett enkelt e-postmeddelande till den stora Dr.Oduduwa Love Spell Temple i dag (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
    Mina böner är att vi alla förtjänar att vara lyckliga i vår kärleksförhållande och äktenskap, oavsett vad som händer i våra äktenskap, vi bör alltid försöka göra rätt sak och uppskatta det vi har. kämpa för att ditt äktenskap ska fungera med alla nödvändiga medel och tillgänglig hjälp finns här för dig nu.
    Jag har denna kraftfulla avsikt att dela detta fantastiska vittnesmål här ute kommer det att motivera att hjälpa så många unga eller gamla par att lösa sina äktenskapsproblem.
    När två människor verkligen bryr sig om varandra, kommer de alltid att leta efter ett sätt att få det att fungera, oavsett hur hårt och svårt sättet att lösa problemet är att söka lycka är den verkliga kärnan i existensen.
    Jag vet att Dr.Oduduwa kan vara till god hjälp för dig idag, kontakta hans personliga adress via: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill att världen ska känna till en fantastisk person som de flesta känner till som voodoo-herre, som har den perfekta lösningen på problemen med relationer, äktenskap och hälsoproblem. Den främsta anledningen till att jag gick till voodoo lord var att leta efter en lösning på att få tillbaka min man och att bli gravid eftersom min man lämnade mig eftersom jag inte kunde bli gravid efter 14 års äktenskap. Jag har nyligen läst några vittnesbörd på Internet som vissa har skrivit om voodoo Lord, och jag var mycket nöjd och bestämde mig för att be om hjälp. Han gjorde jobbet perfekt genom att få min man att komma tillbaka till mig och be om förlåtelse, några månader senare blev jag gravid. Nu är jag en stolt mamma till tvillingar, en pojke och en flicka, och min man har aldrig slutat älska mig och vi lever väldigt lyckliga tillsammans. Jag kan inte sluta publicera hans namn på Internet på grund av det goda arbete han gjorde för mig. Alla som behöver hans hjälp ska kontakta honom via e-post [voodooconnect60@gmail.com] eller lägga till honom på whatsapp [+234 8097014925] Du kan kontakta honom idag för att lösa dina problem och förbli lycklig för alltid.

    SvaraRadera