onsdag 11 juli 2012

HORNMARKEN 2012



Nu är bilen packad och imorgon rullar vi mot Östergötland. På lördag är det dags för årets marknad i Horn och det är en härlig hemvändardag då man en gång om året träffar alla gamla bekanta och uppdaterar sig om vad som hänt sedan sist.
Jag har noga följt vädret på både smhi.se och yr.no och båda lovar solsken så jag hoppas innerligt att de har rätt. En marknad gör sig så mycket bättre i sol istället för detta eländiga regn som har drabbat Sverige.

Varje år tänker jag att jag ska ha hunnit väva en massa nya, roliga saker men rätt som det är drar säsongen igång igen och man har inte hunnit hälften av vad man tänkt. Det blir inte många nyheter på årets marknad från min sida, men lite gammal skåpmat får duga i år.

Välkomna till Horn lördag 14 juli kl 0900-1500

2 kommentarer:

  1. Skulle tro att det duger.....;)
    Lycka till o hoppas vädret blir som du vill.
    Kram Monika

    SvaraRadera
  2. Lycka till i Horn på lördag och hoppas solen skiner då. Här lovar de regn varje dag 10 dagar framåt och det gillas inte. Jag vet precis hur det är när man planerar vävar och skriver upp i boken och sedan får stryka dem allt efter som man inser att man inte hinner med allt. Måste vara dygnet som har för få timmar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera