söndag 21 augusti 2011

VAD ÄR KLOCKAN



Det är väl lika bra att visa upp semsterfynden här på löpande band.
Semstern är en underbar men kort period och det är tur att man hittar små fynd här och var så man kan minnas allt roligt man gjorde.

Jag har länge letar efter en klocka till vår köksvägg. Jag hade bestämt mig för att det skulle vara en stor klocka i emalj, men rätt som det var i en butik i Rättvik så hänger den där, vår nya köksklocka. Som tur var tyckte min sambo lika mycket om det som mig, eller han är åtminstonne artig nog att säga det, så den plockades ned från butiksväggen och packades in i bilen. Det blev mycket bättre än den emaljklocka som jag föreställt mig.
Nu pryder den vår köksvägg så att vi och alla våra gäster kan beundra den och konstatera att tiden går för fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar