onsdag 1 februari 2012

1 ÅR FIRAS MED TÄVLING

Nu har det bloggats här Hemma hos S. i exakt ett år och det måste vi fira med en tävling!
Var med i utlottningen av 7 st handgjorda vackra kort till alla olika tänkbara tillfällen samt ett par härliga grytlappar som du kan läsa mer om HÄR.

För att vara med lämnar du en liten kommentar här hos mig. Har du inte googlekonto eller egen blogg går det utmärkt att lämna en kommentar som "anonymt" i användarlistan i kommentarsfältet, men glöm då inte att skriva under med ditt eget namn ifall det skulle bli just du som vinner. Du kan även delta i tävlingen genom att skicka ett mail till sanna_karls@hotmail.com med namn och adress.
Grytlapparna på bilden är i en vacker korallblå färg men här finns det möjlighet att påverka ifall det finns någon annan färg som kanske passar dig och ditt kök bättre.

Vinnaren dras 20 februari så du har gott om tid på dig att tävla och att tipsa nära och kära.






2 kommentarer:

  1. Jag vill, jag vill, jag vill..... vinna :D.
    Många hälsningar Monika

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag vill också vara med och fira hos dej. Jag är följare av din blogg och så länkar jag också.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera